Bestelling plaatsen bij Mango Mobility

Een product bestellen kunt u eenvoudig online doen bij Mango Mobility. Ons team staat voor u klaar om uw bestelling te verwerken!

Hoe bestel ik iets bij Mango Mobility?

Bestellen doet u in 3 simpele stappen:

1. Plaats een product in uw winkelwagen.
Zoek het product dat u wilt kopen op mangomobility.nl en klik op de knop 'In winkelwagen'. U heeft hiermee het gekozen product in uw winkelwagen gedaan. U kunt ervoor kiezen om verder online te winkelen of om verder te gaan met bestellen.

2. Kies bezorgen of afhalen.
Bij Mango Mobility heeft u de keuze tussen verschillende bezorg- en afhaalmogelijkheden. Zo kunt u kiezen voor gratis verzending met PostNL of op het product af te halen bij ons magazijn in Weesp. Daarnaast bieden wij u ook de mogelijkheid om tegen meerprijs (Nederland € 95,- en België € 149,-) te kiezen voor een levering van uw product door één van onze mobiliteitsadviseurs. Kiest u voor deze optie dan krijgt u bij aflevering een product uitleg van 30 minuten bij u thuis.

3. Controleren en betalen.
In het bestelproces kunt u kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Zo kunt u veilig met uw eigen bank betalen via iDEAL, met uw Creditcard of PayPal. Na het kiezen van uw betaal methode controleert u uw bestelling en klikt u op 'Plaats bestelling'. Maak uw betaling af via de gekozen betaalmethode en uw bestelling is geplaatst.

Bedankt!

Uw bestelling is geplaatst. Wij gaan aan de slag om uw product zo snel mogelijk naar u te verzenden. Afhankelijk van de gekozen verzendmethode nemen we eerst contact met u op voor het maken van een afspraak.

Heeft u vragen?

Heeft u nog vragen over het bestelproces? Neem dan contact op via 0800 - 2002 (gratis nummer). Onze klantenservice staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.