Een product bestellen kan je eenvoudig online doen bij Mango Mobility. Ons team staat voor je klaar om de bestelling te verwerken!
Hoe bestel ik iets bij Mango Mobility?
Bestellen doe je in 3 simpele stappen:
1. Plaats een product in de winkelwagen.
Zoek het product dat je wil kopen op mangomobility.nl en klik op de knop 'In winkelwagen'. Je hebt hiermee het gekozen product in de winkelwagen gedaan. Je kan ervoor kiezen om verder online te winkelen of om verder te gaan met bestellen.
2. Kies bezorgen of afhalen.
Bij Mango Mobility heb je de keuze tussen verschillende bezorg- en afhaalmogelijkheden. Zo kan je kiezen voor gratis verzending met PostNL of om het product af te halen bij één van onze winkels. Daarnaast bieden wij je ook de mogelijkheid om tegen meerprijs (Nederland € 95,- en België € 149,-) te kiezen voor een levering van het product door één van onze mobiliteitsadviseurs. Kies je voor deze optie dan krijg je bij aflevering een product uitleg van 30 minuten bij je thuis.
3. Controleren en betalen.
In het bestelproces kan je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Zo kan je veilig met ke eigen bank betalen via iDEAL, met je Creditcard of PayPal. Na het kiezen van uw betaal methode controleer je de bestelling en klik je op 'Plaats bestelling'. Maak de betaling af via de gekozen betaalmethode en je bestelling is geplaatst.
Bedankt!
Jouw bestelling is geplaatst. Wij gaan aan de slag om het product zo snel mogelijk naar je te verzenden. Afhankelijk van de gekozen verzendmethode nemen we eerst contact met je op voor het maken van een afspraak.
Heb je vragen?
Heb je hulp nodig met bestellen of heb je vragen over het bestelproces? Neem dan contact op via 0800 - 2002 (gratis nummer). Onze klantenservice staat voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden.