Beste lezer,
Graag willen wij u informeren over de maatregelen die wij als organisatie treffen betreffende het coronavirus COVID-19. Wij nemen de situatie serieus. Uw mobiliteit is voor ons belangrijk en daarom hebben wij de juiste maatregelen getroffen om u en onze klanten zo goed mogelijk te kunnen blijven bedienen.
Om de dienstverlening naar geïnteresseerden en onze klanten zo goed als mogelijk te continueren hebben wij de volgende maatregelen doorgevoerd:
- Wij volgen het advies van het RIVM en de GGD op;
- Wij hebben een team geformeerd dat dagelijks overlegt over de ontwikkelingen en dat geadviseerd wordt door deskundigen;
- Wij informeren onze medewerkers sinds januari met regelmaat over de ontwikkelingen en instructies;
- Onze medewerkers zijn verzocht geen handen met klanten te schudden;
- Onze medewerkers zijn verzocht om tijdens een waardeoverdracht verder lichamelijk contact te vermijden en een passende afstand te behouden;
- Medewerkers dragen handschoenen en alleen pintransacties worden geaccepteerd;
- Dagelijks wordt het ziekteverzuim geanalyseerd en medewerkers met enige vorm van klachten verzocht thuis te blijven;
- Alle vestigingen zijn voorzien van hygiëne-instructies en de nodige middelen;
- Reizen, vergaderingen en bezoeken aan evenementen vinden alleen plaats indien strikt noodzakelijk.
Welke maatregelen kunt u nemen?
- Wij adviseren om de adviezen van het RIVM en GGD op te volgen.
Mango winkels blijven open, thuisdemonstraties en service gaan gewoon door.
- Wij blijven ons inspannen om onze dienstverlening voor onze klanten te continueren;
- Indien wij wijzigingen in onze dienstverlening moeten doorvoeren, zullen wij daarover communiceren.
Mocht u naar aanleiding van de informatie vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice: bel naar het gratis nummer 0800-2002, of stuur een e-mail naar info@mangomobility.nl.
We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Jan-Willem Wiersma