Medewerkers klantenservice (m/v)

Mango Mobility is dé specialist in elektrisch vervoer tot 45 km/u. Ons assortiment omvat elektrische scootmobielen, E-cars, E-trucks, elektrische fietsen, elektrische scooters en E-steps. Mango groeit en breidt het aantal e-mobility stores voordurend uit.

Voor onze afdeling Klantenservice in Weesp zijn wij op zoek naar een

Medewerker Klantenservice
klachtenafhandeling (32-40 uur)

Wat verwachten wij van jou?

Als Medewerker Klantenservice ga jij je voornamelijk bezighouden met het aannemen, invoeren, beoordelen en in samenwerking met de betreffende afdeling, afhandelen van klachten van onze klanten. Wanneer je iedere klacht ziet als een uitdaging,  is de voldoening des te groter als je een klacht naar tevredenheid van de klant kunt afhandelen.

Je bent van nature een servicegericht  en klantvriendelijk persoon met een goed administratief en commercieel denkvermogen. Daarnaast kun je zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren en heb je geen 9 tot 5 mentaliteit.

Verder zoeken wij iemand die:

  • Beschikt over een MBO werk- en denkniveau
  • De Nederlandse taal in zowel woord als geschrift uitstekend beheerst
  • Een administratieve achtergrond heeft met werkervaring in telefonisch klantcontact
  • Over uitstekende communicatieve vaardigheden beschikt.
  • Bekend is met diverse social media

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Stuur je CV + korte motivatiebrief naar HRServicecenter@stern.nl onder vermelding van “Klantenservice Mango Mobility”

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
de heer J.W. Wiersma (Directeur Mango Mobility) Tel: 0342-404450


Mango Mobility maakt deel uit van Stern Groep N.V. Stern is een grote Nederlandse automotive onder neming die zowel autodealerbedrijven als autodiensten omvat. Stern is sinds 2000 genoteerd aan Euronext Amsterdam. Het netto omzetniveau (exclusief BPM) ligt op ruim € 900 miljoen op jaarbasis. Het aantal vestigingen bedraagt meer dan 100 en er zijn circa 2.200 werknemers.